Blobfish 2.0

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Livet ut på rosa fenor


4 posters

    Senast sedda film (Now put some EFFORT i inläggen? :D)

    Dessi
    Dessi
    Slimeboll


    Antal inlägg : 250
    Join date : 10-02-05
    Age : 28
    Ort : Animeworld

    Senast sedda film (Now put some EFFORT i inläggen? :D) Empty Senast sedda film (Now put some EFFORT i inläggen? :D)

    Inlägg  Dessi sön feb 07, 2010 10:29 pm

    Vilken var den senast sedda filmen du såg? ^^
    Skriv gärna lite mer om filmen också, typ lite som en filmreflektion! Fast spelar ingen roll hur långt/bra du skriver, ha bara lite kvalité i inläggen så det inte blir typ 1394849412 sidor med bara en filmtitel i varje inlägg?

    Jag hade filmkväll/dag med Sofy och vi såg 4 filmer!
    Skriver i nästa inlägg för att inte the lead inlägg ska bli överdrivet långt
    Dessi
    Dessi
    Slimeboll


    Antal inlägg : 250
    Join date : 10-02-05
    Age : 28
    Ort : Animeworld

    Senast sedda film (Now put some EFFORT i inläggen? :D) Empty Sv: Senast sedda film (Now put some EFFORT i inläggen? :D)

    Inlägg  Dessi sön feb 07, 2010 10:35 pm

    Som sagt, filmhelg med Sofy, dessa 4 filmer blev våra offer och såhär tycker jag om dem:

    17 again En komedi med Zac Efron i huvudrollen. Filmen var enkel att titta på, lite småkul typ, och jag och Sofy kom överenns om att Efron var snygg i denna film, fyfan Sad
    PonyoEn jättesöt animé som riktar sig mot ungar i åldern.. 5-7 kanske? Den var söt, men kan inte jämföras med andra Ghibli-filmer. Alls.
    Intolerable Cruelty Jag fattade inte så jättemycket av denna, haha, den var väl lite halventertaining, men fortfarande inget supermärkvärdigt. Den var inte speciellt "fin" eller slående "rolig", men funkar om man är lite desperat.
    Spirit Ååh, denna tecknade film slog Ponyo med hästlängder, HAHA. Och jag är ändå ett Ghibli-fan. Detta är en gammal film, du har förmodligen sett den som unge. Det handlar om hästar, och jag tyckte den var bra, trots att min inställning till hästar är "Hästar funkar bara på mackan, lek inte med maten" Den är superfin och väldigt, väldigt vältecknad! Älskar bakgrunden och skuggningarna
    Cherrypie
    Cherrypie
    Penna


    Antal inlägg : 63
    Join date : 10-02-06
    Age : 94
    Ort : Uppsala .__.

    Senast sedda film (Now put some EFFORT i inläggen? :D) Empty Sv: Senast sedda film (Now put some EFFORT i inläggen? :D)

    Inlägg  Cherrypie mån feb 08, 2010 4:38 pm

    The Day After Tomorrow
    En katastroffilm som är lång ._____________________.
    En av huvudpersonerna är faktiskt riktigt söt ^^ (eller...inte nu men)
    Öhh...jag suger på att berätta om filmer men den är värd att se ^^


    Senast ändrad av Cherrypie den mån feb 08, 2010 4:45 pm, ändrad totalt 2 gånger
    Dessi
    Dessi
    Slimeboll


    Antal inlägg : 250
    Join date : 10-02-05
    Age : 28
    Ort : Animeworld

    Senast sedda film (Now put some EFFORT i inläggen? :D) Empty Sv: Senast sedda film (Now put some EFFORT i inläggen? :D)

    Inlägg  Dessi mån feb 08, 2010 4:40 pm

    vem är skådespelaren? ;D;D bild? 8D
    avatar
    piggelin
    Räka


    Antal inlägg : 41
    Join date : 10-02-06
    Age : 31
    Ort : Vännäs

    Senast sedda film (Now put some EFFORT i inläggen? :D) Empty Sv: Senast sedda film (Now put some EFFORT i inläggen? :D)

    Inlägg  piggelin mån feb 08, 2010 4:50 pm

    Forget me not
    Handlar om ett gäng kompisar... de blir dödade en efter en av någon monsterliknande sak, och i och med att de dör, så blir de bortglömda. Det är som att de aldrig funnits. Bara en tjej minns och försöker få de andra att förstå, men de tror att hon är dum i huvudet.
    YouSmellLiekFish
    YouSmellLiekFish
    Liten och söt


    Antal inlägg : 20
    Join date : 10-02-07

    Senast sedda film (Now put some EFFORT i inläggen? :D) Empty Sv: Senast sedda film (Now put some EFFORT i inläggen? :D)

    Inlägg  YouSmellLiekFish fre feb 12, 2010 7:49 pm

    Om man inte räknar med att jag såg Narnia i skolan så såg jag senast Bankok Dangerous med Nicolas Cage i huvudrollen.. Bra film Smile Nicolas är någon sorts... sak som dödar folk på sin chefs begäran. I utbyte får han pengar eller droger. Han skaffar en ny medhjälpare, som han sedan tränar upp till att bli lika duktig på självförsvar som Nicolas själv. Men när han sedan träffar en kvinna han blir förälskad i förändras saker och ting.

    Bra actionfilm (:

    Sponsored content


    Senast sedda film (Now put some EFFORT i inläggen? :D) Empty Sv: Senast sedda film (Now put some EFFORT i inläggen? :D)

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: tis maj 07, 2024 2:42 pm