Blobfish 2.0

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Livet ut på rosa fenor


5 posters

    Här tycker jag vi snackar äkta musik!

    dinosauriepetra
    dinosauriepetra
    Penna


    Antal inlägg : 54
    Join date : 10-02-06
    Ort : Nere!

    Här tycker jag vi snackar äkta musik! Empty Här tycker jag vi snackar äkta musik!

    Inlägg  dinosauriepetra tis feb 09, 2010 10:33 am

    ''vad lyssnar du på?'' ''Vad gillar du?'' ''Vilken favoritlåt har du?''


    Samma trådar i andra namn. NAHA. Jag tycker vi ska snacka Mozart och piano och fiol och gitarr här.


    Vara lite musikaliska. Snälla. Lite vad vi själva gör med musik, inte bara vad vi gillar. Förra Blobfish hade en pianotråd som jag hade gjort, men nu är den borta!
    Så nu vill jag se musikaliska personer som lägger in pianosaker de spelar, fast även de som inte kan piano får lägga in hur mycket de vill.


    MEN, Tompa är absolut inte välkommen hit. För det är blobfish's dolda regel, va!?!?!?
    Dessi
    Dessi
    Slimeboll


    Antal inlägg : 250
    Join date : 10-02-05
    Age : 28
    Ort : Animeworld

    Här tycker jag vi snackar äkta musik! Empty Sv: Här tycker jag vi snackar äkta musik!

    Inlägg  Dessi tis feb 09, 2010 5:58 pm

    Jag är way too noob. Plus att jag bara kan spela stream-låten Für Elise riktigt flytande, och den är så uttjatad av newbies.
    Turner
    Turner
    Rakapparat


    Antal inlägg : 201
    Join date : 10-02-05

    Här tycker jag vi snackar äkta musik! Empty Sv: Här tycker jag vi snackar äkta musik!

    Inlägg  Turner tis feb 09, 2010 6:33 pm

    Som sagt, jag spelar piano och gitarr. Just nu försöker jag spela på en låt och de... Går åt helvetet.
    Westyane
    Westyane
    Hajmat


    Antal inlägg : 145
    Join date : 10-02-05
    Age : 27
    Ort : Death Valley O__O

    Här tycker jag vi snackar äkta musik! Empty Sv: Här tycker jag vi snackar äkta musik!

    Inlägg  Westyane ons feb 10, 2010 10:07 am

    Jag spelar fiol. Ska byta till gitarr, men jag får absolut inte spela elgitarr isf >:

    Jag vill ha det där fiolhäftet med olika themes från filmer, så att jag kan spela den där ur sagan om ringen och hp. De är så fina < 333
    dinosauriepetra
    dinosauriepetra
    Penna


    Antal inlägg : 54
    Join date : 10-02-06
    Ort : Nere!

    Här tycker jag vi snackar äkta musik! Empty Sv: Här tycker jag vi snackar äkta musik!

    Inlägg  dinosauriepetra ons feb 10, 2010 5:47 pm

    Westyane skrev:Jag spelar fiol. Ska byta till gitarr, men jag får absolut inte spela elgitarr isf >:

    Jag vill ha det där fiolhäftet med olika themes från filmer, så att jag kan spela den där ur sagan om ringen och hp. De är så fina < 333
    Omd, lägg av! Fiol, det vackraste instrument som finns, SPELAR DU? Åh, döda mig så att jag får en brinnande helvetetsfiol<3
    dinosauriepetra
    dinosauriepetra
    Penna


    Antal inlägg : 54
    Join date : 10-02-06
    Ort : Nere!

    Här tycker jag vi snackar äkta musik! Empty Sv: Här tycker jag vi snackar äkta musik!

    Inlägg  dinosauriepetra ons feb 10, 2010 9:14 pm

    Just nu tränar jag på Lord of The Rings Soundtrack - In Dreams

    https://www.youtube.com/watch?v=seXEk-uyXMI



    Och LOTR Soundstrack - Many Meetings/Rivendell Theme

    https://www.youtube.com/watch?v=n4Z_A68diR0
    Westyane
    Westyane
    Hajmat


    Antal inlägg : 145
    Join date : 10-02-05
    Age : 27
    Ort : Death Valley O__O

    Här tycker jag vi snackar äkta musik! Empty Sv: Här tycker jag vi snackar äkta musik!

    Inlägg  Westyane ons feb 10, 2010 9:21 pm

    dinosauriepetra skrev:
    Westyane skrev:Jag spelar fiol. Ska byta till gitarr, men jag får absolut inte spela elgitarr isf >:

    Jag vill ha det där fiolhäftet med olika themes från filmer, så att jag kan spela den där ur sagan om ringen och hp. De är så fina < 333
    Omd, lägg av! Fiol, det vackraste instrument som finns, SPELAR DU? Åh, döda mig så att jag får en brinnande helvetetsfiol<3
    ...man kan typ inte spela en enda bra låt utan överdrivet dyr notbok.
    dinosauriepetra
    dinosauriepetra
    Penna


    Antal inlägg : 54
    Join date : 10-02-06
    Ort : Nere!

    Här tycker jag vi snackar äkta musik! Empty Sv: Här tycker jag vi snackar äkta musik!

    Inlägg  dinosauriepetra tor feb 11, 2010 10:36 am

    Kan man väl.
    Berit
    Berit
    Räka


    Antal inlägg : 35
    Join date : 10-02-06
    Age : 28

    Här tycker jag vi snackar äkta musik! Empty Sv: Här tycker jag vi snackar äkta musik!

    Inlägg  Berit tor feb 11, 2010 6:59 pm

    Hm ja piano är kul, men jag har bara en leksakskeyboard som det fattas en massa oktaver på. så jag måste hålla mig till väldigt få antal låtar ):

    det är fint att lyssna på också. jag älskar soundtracket till Pianot!

    Sponsored content


    Här tycker jag vi snackar äkta musik! Empty Sv: Här tycker jag vi snackar äkta musik!

    Inlägg  Sponsored content

      Liknande ämnen

      -

      Aktuell tid och datum: tis maj 07, 2024 4:03 pm