Blobfish 2.0

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Livet ut på rosa fenor


3 posters

    Nu vill jag att alla lyssnar och komenterar den här låten :D

    Pippin
    Pippin
    Räka


    Antal inlägg : 46
    Join date : 10-02-13
    Age : 27
    Ort : Hobbiton

    Nu vill jag att alla lyssnar och komenterar den här låten :D Empty Nu vill jag att alla lyssnar och komenterar den här låten :D

    Inlägg  Pippin sön feb 14, 2010 7:54 pm

    Det är en helt vanlig person som har uppfunnit den här underbara remixen av alla kända LotR-themes i en enda låt. Han eller om det är en hon, har mixat ihop allt så att det passar, och ååååååh! Mina favoriter är Rivendell Theme och Gondor Theme! Och såklart Concerning Hobbits.


    Och Mitchan har rätt, jag tycker nu faktiskt att Hobbit låter bättre än Hob. Det låter som ett slags bi! En humla alltså.

    Turner
    Turner
    Rakapparat


    Antal inlägg : 201
    Join date : 10-02-05

    Nu vill jag att alla lyssnar och komenterar den här låten :D Empty Sv: Nu vill jag att alla lyssnar och komenterar den här låten :D

    Inlägg  Turner sön feb 14, 2010 8:32 pm

    Åh den va bra 8D
    Pippin
    Pippin
    Räka


    Antal inlägg : 46
    Join date : 10-02-13
    Age : 27
    Ort : Hobbiton

    Nu vill jag att alla lyssnar och komenterar den här låten :D Empty Sv: Nu vill jag att alla lyssnar och komenterar den här låten :D

    Inlägg  Pippin sön feb 14, 2010 9:05 pm

    Ja visst är den, den är genial!
    HannaiY
    HannaiY
    Penna


    Antal inlägg : 56
    Join date : 10-02-07
    Age : 26
    Ort : Det är grått, och alla är sura :/

    Nu vill jag att alla lyssnar och komenterar den här låten :D Empty Sv: Nu vill jag att alla lyssnar och komenterar den här låten :D

    Inlägg  HannaiY tis feb 16, 2010 6:44 pm

    Haha, cool <3

    Sponsored content


    Nu vill jag att alla lyssnar och komenterar den här låten :D Empty Sv: Nu vill jag att alla lyssnar och komenterar den här låten :D

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: ons maj 08, 2024 3:41 am