Blobfish 2.0

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Livet ut på rosa fenor


+14
Barro
dinosauriepetra
Sofia
Dimen99
micaela
Cherrypie
Turner
SNÅVI
Splitthecream
Submarine
Westyane
Mitchan
TokiPoki
Kennifer
18 posters

    5 saker ingen visste om dig

    Kennifer
    Kennifer
    Lax


    Antal inlägg : 120
    Join date : 10-02-04
    Age : 26

    5 saker ingen visste om dig Empty 5 saker ingen visste om dig

    Inlägg  Kennifer fre feb 05, 2010 11:43 pm

    Ja, här ska man skriva 5 saker ingen visste om en! Det här är en seriös tråd, så bara seriösa svar. Skriv inte typ "Jag älskar ~~" för det är ganska ointressant.

    Så, let's go! :D

    jag skriver mina i ett annat inlägg.
    Kennifer
    Kennifer
    Lax


    Antal inlägg : 120
    Join date : 10-02-04
    Age : 26

    5 saker ingen visste om dig Empty Sv: 5 saker ingen visste om dig

    Inlägg  Kennifer fre feb 05, 2010 11:56 pm

    ◘ Jag är född i England. Ja, ok, mina vänner vet nog om det, men inte dem som känner mig! Jag flyttade till Sverige när jag var 3 år. Jag har några barndomsvänner där! Men vi har inte så bra kontakt ))):

    ◘ Typ för 1-2 år sedan bröt jag av min lilltå. Jag typ hoppade från en trappa, och trampade snett, I think. Det läskiga var att jag hörde ett litet knakande, och kände att skelettet gick upp och ned i min fot. Ganska äckligt.
    Och jag har märkt att man inte kan ha sån där binda om foten på natten, för det gör jävligt ont. Jag vaknade en gång mitt i natten av smärta.

    ◘ Min mentor(basgruppsledare egentligen, men det är samma princip) kallar mig alltid för Veronica. Det är jättestörande. Och han går iväg hela tiden när man ska rätta han :@
    Jag vet inte ens vem Veronica är ):

    ◘ När jag gör någonting, t.ex en bild måste jag alltid fråga nån om vad jag ska göra, eller typ "ska jag göra håret kort eller långt?" för jag vill att alla ska vara nöjda, eller nåt. Det är ganska irriterande, men It's killing me om jag inte frågar nån.

    ◘ Jag tänker sjuka tankar om alla. Eller, alla som jag lägger på minnet. Vad jag tänker vågar jag inte säga........ elephant
    TokiPoki
    TokiPoki
    Hajmat


    Antal inlägg : 179
    Join date : 10-02-06
    Age : 101

    5 saker ingen visste om dig Empty Sv: 5 saker ingen visste om dig

    Inlägg  TokiPoki lör feb 06, 2010 2:01 pm

    öh.. jahaja..
    men javet ju inte vad jag ska skriva Cool

    -jag är halvthai.. hihi.. de flesta vet nog det.
    -när jag var liten trodde jag att mörkhyade inte duscha, för dom var så bruna. med andra ord trodde jag dom var smutsiga..

    sen måste tanya tänka.,,
    Mitchan
    Mitchan
    Admin


    Antal inlägg : 89
    Join date : 10-02-04
    Age : 28
    Ort : Blobfish yo

    5 saker ingen visste om dig Empty Sv: 5 saker ingen visste om dig

    Inlägg  Mitchan lör feb 06, 2010 4:25 pm

    -jag hatar snö :@@@@
    -jag tror att man kommer til hogwarts när man dör. HAHA.
    -jag drömmer om how i met your mother-relaterade saker ungefär varje natt. ..eh..
    -jag är besserwisser!!!! (ja OKEJ. det visste alla redan)
    -när jag var 10 så hoppade jag ut ur en hoppborg på äventyrsland i halmstad och bröt armen. vi fick pengarna tillbaka allihopa när vi sprang iväg till sjukhuset.
    Westyane
    Westyane
    Hajmat


    Antal inlägg : 145
    Join date : 10-02-05
    Age : 27
    Ort : Death Valley O__O

    5 saker ingen visste om dig Empty Sv: 5 saker ingen visste om dig

    Inlägg  Westyane lör feb 06, 2010 4:58 pm

    - jag har massor saker ni inte får veta.

    Det är ungefär så mycket jag kan låta sägas...
    Submarine
    Submarine
    Hajmat


    Antal inlägg : 150
    Join date : 10-02-06
    Age : 26

    5 saker ingen visste om dig Empty Sv: 5 saker ingen visste om dig

    Inlägg  Submarine lör feb 06, 2010 11:44 pm

    - jag tycker det är sexigt när killar har ärr i ansiktet.
    - jag lyssnar på the monkees ibland ( Embarassed )
    - jag såg ingen skillnad på john och paul när jag var liten (seriöst jag var typ 5 eller något)
    - jag blev snöbadad av min brorsa idag. fuck him.
    - jag brukar kasta min mobil i golvet och hoppas på att den ska gå sönder.
    Splitthecream
    Splitthecream
    Buttpen


    Antal inlägg : 99
    Join date : 10-02-06

    5 saker ingen visste om dig Empty Sv: 5 saker ingen visste om dig

    Inlägg  Splitthecream lör feb 06, 2010 11:46 pm

    1. Jag har en flickvän
    2. Jag är egentligen en tjej NEJFANDEVISSTENIINTE.
    3. Jag är beroende av NeverShoutNever, spec 30 days hoho!
    4. Jag skulle nog vara död utan cola..
    5. Jag funderar på att dissa dn för det här (y
    SNÅVI
    SNÅVI
    Räka


    Antal inlägg : 36
    Join date : 10-02-06
    Age : 28
    Ort : HUDDINGE

    5 saker ingen visste om dig Empty Sv: 5 saker ingen visste om dig

    Inlägg  SNÅVI lör feb 06, 2010 11:48 pm

    > jag fyller år snart och hoppas på en ny mobil för min fettomobil tål typ inte -1 och det är vinter här! albino

    > jag har varit medlem på djur.nu i 5 år, sen jag var nio!

    > mitt rum är... brunt/lila/vitt... hehe

    > jag har en katt som heter miro och är bäst

    > jag köpte nya gympaskor idag Laughing ....
    Turner
    Turner
    Rakapparat


    Antal inlägg : 201
    Join date : 10-02-05

    5 saker ingen visste om dig Empty Sv: 5 saker ingen visste om dig

    Inlägg  Turner lör feb 06, 2010 11:59 pm

    Öh...

    - Jag älskar att springa
    - När jag var 6 år så spelade jag på kussens elgitarr, onödig vetande xD
    - När jag var mindre ville jag bli fotbolls proffs, eh...
    - Haft 2 hundar
    - Jag har lärt mig spela några låtar på gitarr tack vare några YT klipp 8D
    Cherrypie
    Cherrypie
    Penna


    Antal inlägg : 63
    Join date : 10-02-06
    Age : 94
    Ort : Uppsala .__.

    5 saker ingen visste om dig Empty Sv: 5 saker ingen visste om dig

    Inlägg  Cherrypie sön feb 07, 2010 12:34 am

    - När jag var liten _ÄLSKADE_ jag djur
    - Första dagen på dagis bröt jag benet
    - När jag var liten åt jag myror
    - Jag har inte haft en pojkvän på över 1 år
    - Jag blir sur för ingenting
    micaela
    micaela
    Liten och söt


    Antal inlägg : 18
    Join date : 10-02-06

    5 saker ingen visste om dig Empty Sv: 5 saker ingen visste om dig

    Inlägg  micaela sön feb 07, 2010 12:54 am

    Jag är otroligt rädd för att göra mina föräldrar upprörda, har även svårt att prata med dem och fråga de saker även fast saken som jag ska fråga är hur närdig som helst.
    Båda mina föräldrar kommer från och är födda i Finland och jag kan nästan flytande finska, fast jag är förstås född i Sverige.
    Jag heter Elina Micaela *efternamn* men Micaela är mitt tilltals namn. Men när alla får reda på det så frågar de "Vadå? Ska jag kalla dig Elina?"
    På senare tid så gillar jag inte att få presenter, jag vet inte hur jag ska reagera när jag får de.
    För lite mer än ett halvår sedan så fick jag en black-out, det är enda sättet som jag kan beskriva det på. Jag kommer inte ihåg ett halvår av mitt liv och jag har aldrig vågat säga de till någon, förutom på internet. Förstås. Det här är även anledningen till att jag slutade på basket, jag mådde så dåligt att jag flera gånger fantiserade om hur bussen på väg till träningen skulle krocka och att jag skulle hamna i koma. Det sista har jag aldrig vågat säga förut. Och på senare tid har jag fått samma känsla igen, som om jag inte orkar befinna mig på denna värld.
    Dimen99
    Dimen99
    Räka


    Antal inlägg : 33
    Join date : 10-02-06
    Age : 29

    5 saker ingen visste om dig Empty Sv: 5 saker ingen visste om dig

    Inlägg  Dimen99 sön feb 07, 2010 2:21 pm

    fem saker som ni inte visste om miss Dimen..

    -Jag sitter vid dator från det jag kommer hem tills det att internet dör. Sen pluggar jag.

    -Jag knarkar bilar (fats det nu har nått mitt öra att dom använder honlöss som färgningsmedel i dom.

    -Jag idrottar och har en jävla vinnarskalle.

    -Irl är jag tillbakadragen och vill inte öppna mig inför männskor.

    -Jag älskar gamla disney<3 (och även nya xD)
    Sofia
    Sofia
    Räka


    Antal inlägg : 36
    Join date : 10-02-05

    5 saker ingen visste om dig Empty Sv: 5 saker ingen visste om dig

    Inlägg  Sofia sön feb 07, 2010 7:07 pm

    micaela skrev:Jag är otroligt rädd för att göra mina föräldrar upprörda, har även svårt att prata med dem och fråga de saker även fast saken som jag ska fråga är hur närdig som helst.
    Båda mina föräldrar kommer från och är födda i Finland och jag kan nästan flytande finska, fast jag är förstås född i Sverige.
    Jag heter Elina Micaela *efternamn* men Micaela är mitt tilltals namn. Men när alla får reda på det så frågar de "Vadå? Ska jag kalla dig Elina?"
    På senare tid så gillar jag inte att få presenter, jag vet inte hur jag ska reagera när jag får de.
    För lite mer än ett halvår sedan så fick jag en black-out, det är enda sättet som jag kan beskriva det på. Jag kommer inte ihåg ett halvår av mitt liv och jag har aldrig vågat säga de till någon, förutom på internet. Förstås. Det här är även anledningen till att jag slutade på basket, jag mådde så dåligt att jag flera gånger fantiserade om hur bussen på väg till träningen skulle krocka och att jag skulle hamna i koma. Det sista har jag aldrig vågat säga förut. Och på senare tid har jag fått samma känsla igen, som om jag inte orkar befinna mig på denna värld.

    va!!! det visste inte jag. usch vad läskigt. verkligen. men.. dina vänner måste ju ha märkt att du inte mindes något? usch )):
    Sofia
    Sofia
    Räka


    Antal inlägg : 36
    Join date : 10-02-05

    5 saker ingen visste om dig Empty Sv: 5 saker ingen visste om dig

    Inlägg  Sofia sön feb 07, 2010 7:12 pm

    - Jag är livrädd för att sova borta. Gör det bara när jag blir tvingad, och när mina föräldrar inte ger med sig, även om jag inte pratar med dem på flera veckor och gråter hela tiden.
    - Jag är okysst. Känner mig lite som Annika Nordin och Sandra Beijer, och då de är helt fantastiska människor så bryr jag mig inte så mycket. Jag har inte hittat någon jag velat kyssa heller, då jag aldrig varit kär på riktigt.
    - Jag antar alltid att människor hatar mig och blir förvånad så fort någon pratar med mig utan anledning.
    - Det bästa jag vet är att cykla, tror jag.
    - Jag är ganska ointressant.
    Kennifer
    Kennifer
    Lax


    Antal inlägg : 120
    Join date : 10-02-04
    Age : 26

    5 saker ingen visste om dig Empty Sv: 5 saker ingen visste om dig

    Inlägg  Kennifer sön feb 07, 2010 7:14 pm

    Sofia skrev:- Jag är livrädd för att sova borta. Gör det bara när jag blir tvingad, och när mina föräldrar inte ger med sig, även om jag inte pratar med dem på flera veckor och gråter hela tiden.
    - Jag är okysst. Känner mig lite som Annika Nordin och Sandra Beijer, och då de är helt fantastiska människor så bryr jag mig inte så mycket. Jag har inte hittat någon jag velat kyssa heller, då jag aldrig varit kär på riktigt.
    - Jag antar alltid att människor hatar mig och blir förvånad så fort någon pratar med mig utan anledning.
    - Det bästa jag vet är att cykla, tror jag.
    - Jag är ganska ointressant.

    - så var jag också, när jag var mindre. men då var det mycket värre, men det är för pinsamt för att berätta ):

    - så är det för mig också, typ.
    TokiPoki
    TokiPoki
    Hajmat


    Antal inlägg : 179
    Join date : 10-02-06
    Age : 101

    5 saker ingen visste om dig Empty Sv: 5 saker ingen visste om dig

    Inlägg  TokiPoki sön feb 07, 2010 7:15 pm

    Dimen99 skrev:fem saker som ni inte visste om miss Dimen..

    -Jag sitter vid dator från det jag kommer hem tills det att internet dör. Sen pluggar jag.

    -Jag knarkar bilar (fats det nu har nått mitt öra att dom använder honlöss som färgningsmedel i dom.

    -Jag idrottar och har en jävla vinnarskalle.

    -Irl är jag tillbakadragen och vill inte öppna mig inför männskor.

    -Jag älskar gamla disney<3 (och även nya xD)

    vilken tur att jag är såååå bra på att öppna mig Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
    TokiPoki
    TokiPoki
    Hajmat


    Antal inlägg : 179
    Join date : 10-02-06
    Age : 101

    5 saker ingen visste om dig Empty Sv: 5 saker ingen visste om dig

    Inlägg  TokiPoki sön feb 07, 2010 7:20 pm

    okej okej.. 5 saker.. humm...

    -jag är mörkrädd
    -jag har inte precis många vänner där jag bor
    -jag snackar alldeles för mycket (fråga edgar.. öh)
    -jag hade aldrig det där ''snacket'' om hur barn kom till med mina föräldrar Crying or Very sad
    -jag kallas för Lill ThaiThaiarn
    Sofia
    Sofia
    Räka


    Antal inlägg : 36
    Join date : 10-02-05

    5 saker ingen visste om dig Empty Sv: 5 saker ingen visste om dig

    Inlägg  Sofia sön feb 07, 2010 7:25 pm

    Kennifer skrev:
    Sofia skrev:- Jag är livrädd för att sova borta. Gör det bara när jag blir tvingad, och när mina föräldrar inte ger med sig, även om jag inte pratar med dem på flera veckor och gråter hela tiden.
    - Jag är okysst. Känner mig lite som Annika Nordin och Sandra Beijer, och då de är helt fantastiska människor så bryr jag mig inte så mycket. Jag har inte hittat någon jag velat kyssa heller, då jag aldrig varit kär på riktigt.
    - Jag antar alltid att människor hatar mig och blir förvånad så fort någon pratar med mig utan anledning.
    - Det bästa jag vet är att cykla, tror jag.
    - Jag är ganska ointressant.

    - så var jag också, när jag var mindre. men då var det mycket värre, men det är för pinsamt för att berätta ):

    - så är det för mig också, typ.
    hahaha du vill inte höra hur jag var förut. jag hatar mig själv för att jag inte kan, för det är så himla töntigt. har varit hos psykologer och sånt. men det går inte.
    Sofia
    Sofia
    Räka


    Antal inlägg : 36
    Join date : 10-02-05

    5 saker ingen visste om dig Empty Sv: 5 saker ingen visste om dig

    Inlägg  Sofia sön feb 07, 2010 7:26 pm

    TokiPoki skrev:okej okej.. 5 saker.. humm...

    -jag är mörkrädd
    -jag har inte precis många vänner där jag bor
    -jag snackar alldeles för mycket (fråga edgar.. öh)
    -jag hade aldrig det där ''snacket'' om hur barn kom till med mina föräldrar Crying or Very sad
    -jag kallas för Lill ThaiThaiarn
    haha, inte jag heller... tror inte att jag kommer ha det heller...
    Kennifer
    Kennifer
    Lax


    Antal inlägg : 120
    Join date : 10-02-04
    Age : 26

    5 saker ingen visste om dig Empty Sv: 5 saker ingen visste om dig

    Inlägg  Kennifer sön feb 07, 2010 7:29 pm

    Sofia skrev:hahaha du vill inte höra hur jag var förut. jag hatar mig själv för att jag inte kan, för det är så himla töntigt. har varit hos psykologer och sånt. men det går inte.
    Jag kunde inte ens sova i min egen säng. Jag kände mig otrygg där. Jag var alltid orolig i min säng. Eller, jag var orolig vart jag än sov. Det var väldigt jobbigt.
    Sofia
    Sofia
    Räka


    Antal inlägg : 36
    Join date : 10-02-05

    5 saker ingen visste om dig Empty Sv: 5 saker ingen visste om dig

    Inlägg  Sofia sön feb 07, 2010 7:30 pm

    Kennifer skrev:
    Sofia skrev:hahaha du vill inte höra hur jag var förut. jag hatar mig själv för att jag inte kan, för det är så himla töntigt. har varit hos psykologer och sånt. men det går inte.
    Jag kunde inte ens sova i min egen säng. Jag kände mig otrygg där. Jag var alltid orolig i min säng. Eller, jag var orolig vart jag än sov. Det var väldigt jobbigt.
    jag med!! sov på en madrass på mamma och pappas golv jättelänge... nu älskar jag min säng, verkligen. det är det enda stället på jorden där jag känner mig trygg.
    TokiPoki
    TokiPoki
    Hajmat


    Antal inlägg : 179
    Join date : 10-02-06
    Age : 101

    5 saker ingen visste om dig Empty Sv: 5 saker ingen visste om dig

    Inlägg  TokiPoki sön feb 07, 2010 7:30 pm

    Sofia skrev:
    TokiPoki skrev:okej okej.. 5 saker.. humm...

    -jag är mörkrädd
    -jag har inte precis många vänner där jag bor
    -jag snackar alldeles för mycket (fråga edgar.. öh)
    -jag hade aldrig det där ''snacket'' om hur barn kom till med mina föräldrar Crying or Very sad
    -jag kallas för Lill ThaiThaiarn
    haha, inte jag heller... tror inte att jag kommer ha det heller...
    jag vill ju bara veta hur dom hade tänkte förklara de om jag fråga (a'
    på bolibompa så berätta dom hur mannen gör med kvinnan för att.. AHHAAHAA
    Kennifer
    Kennifer
    Lax


    Antal inlägg : 120
    Join date : 10-02-04
    Age : 26

    5 saker ingen visste om dig Empty Sv: 5 saker ingen visste om dig

    Inlägg  Kennifer sön feb 07, 2010 7:32 pm

    Sofia skrev:jag med!! sov på en madrass på mamma och pappas golv jättelänge... nu älskar jag min säng, verkligen. det är det enda stället på jorden där jag känner mig trygg.
    Jag sov i min mammas & pappas säng. Min pappa brukade gå och lägga sig vid 11-12 tiden, och om jag fortfarande var uppe då, fick jag panik och började gråta.
    Jag gick och la mig klockan sex på kvällen, men somnade typ 10 eller nåt.
    Ja, nu älskar jag också min säng. Det är typ mitt hem, eller nåt.
    Sofia
    Sofia
    Räka


    Antal inlägg : 36
    Join date : 10-02-05

    5 saker ingen visste om dig Empty Sv: 5 saker ingen visste om dig

    Inlägg  Sofia sön feb 07, 2010 7:34 pm

    Kennifer skrev:
    Sofia skrev:jag med!! sov på en madrass på mamma och pappas golv jättelänge... nu älskar jag min säng, verkligen. det är det enda stället på jorden där jag känner mig trygg.
    Jag sov i min mammas & pappas säng. Min pappa brukade gå och lägga sig vid 11-12 tiden, och om jag fortfarande var uppe då, fick jag panik och började gråta.
    Jag gick och la mig klockan sex på kvällen, men somnade typ 10 eller nåt.
    Ja, nu älskar jag också min säng. Det är typ mitt hem, eller nåt.
    åhh, jennifer. jag trodde att jag var ensam i hela världen om att inte kunna sova eller nåt ((: vad fint. att jag inte är det.
    micaela
    micaela
    Liten och söt


    Antal inlägg : 18
    Join date : 10-02-06

    5 saker ingen visste om dig Empty Sv: 5 saker ingen visste om dig

    Inlägg  micaela sön feb 07, 2010 7:38 pm

    Sofia skrev:
    micaela skrev:Jag är otroligt rädd för att göra mina föräldrar upprörda, har även svårt att prata med dem och fråga de saker även fast saken som jag ska fråga är hur närdig som helst.
    Båda mina föräldrar kommer från och är födda i Finland och jag kan nästan flytande finska, fast jag är förstås född i Sverige.
    Jag heter Elina Micaela *efternamn* men Micaela är mitt tilltals namn. Men när alla får reda på det så frågar de "Vadå? Ska jag kalla dig Elina?"
    På senare tid så gillar jag inte att få presenter, jag vet inte hur jag ska reagera när jag får de.
    För lite mer än ett halvår sedan så fick jag en black-out, det är enda sättet som jag kan beskriva det på. Jag kommer inte ihåg ett halvår av mitt liv och jag har aldrig vågat säga de till någon, förutom på internet. Förstås. Det här är även anledningen till att jag slutade på basket, jag mådde så dåligt att jag flera gånger fantiserade om hur bussen på väg till träningen skulle krocka och att jag skulle hamna i koma. Det sista har jag aldrig vågat säga förut. Och på senare tid har jag fått samma känsla igen, som om jag inte orkar befinna mig på denna värld.

    va!!! det visste inte jag. usch vad läskigt. verkligen. men.. dina vänner måste ju ha märkt att du inte mindes något? usch )):
    Nej alltså, det märktes inte så tydligt för alla dagar var likadana. Jag kom på det själv då jag klev ut ur en biograf och hade ingen aning om vad filmen hette, handlade om och vilka skådespelare som var med. Ehm. Ja, och när jag tänker tillbaks på det halvåret så är det typ *shalalalala, inga minnen alls*

    Sponsored content


    5 saker ingen visste om dig Empty Sv: 5 saker ingen visste om dig

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: lör maj 11, 2024 8:04 am