Blobfish 2.0

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Livet ut på rosa fenor


+14
Barro
dinosauriepetra
Sofia
Dimen99
micaela
Cherrypie
Turner
SNÅVI
Splitthecream
Submarine
Westyane
Mitchan
TokiPoki
Kennifer
18 posters

    5 saker ingen visste om dig

    Mitchan
    Mitchan
    Admin


    Antal inlägg : 89
    Join date : 10-02-04
    Age : 28
    Ort : Blobfish yo

    5 saker ingen visste om dig - Sida 2 Empty Sv: 5 saker ingen visste om dig

    Inlägg  Mitchan sön feb 07, 2010 7:38 pm

    Sofia skrev:
    Kennifer skrev:
    Sofia skrev:hahaha du vill inte höra hur jag var förut. jag hatar mig själv för att jag inte kan, för det är så himla töntigt. har varit hos psykologer och sånt. men det går inte.
    Jag kunde inte ens sova i min egen säng. Jag kände mig otrygg där. Jag var alltid orolig i min säng. Eller, jag var orolig vart jag än sov. Det var väldigt jobbigt.
    jag med!! sov på en madrass på mamma och pappas golv jättelänge... nu älskar jag min säng, verkligen. det är det enda stället på jorden där jag känner mig trygg.
    jag sov på madrass på mammas och pappas golv tills jag var yp 4!!
    Sofia
    Sofia
    Räka


    Antal inlägg : 36
    Join date : 10-02-05

    5 saker ingen visste om dig - Sida 2 Empty Sv: 5 saker ingen visste om dig

    Inlägg  Sofia sön feb 07, 2010 7:39 pm

    Mitchan skrev:
    Sofia skrev:
    Kennifer skrev:
    Sofia skrev:hahaha du vill inte höra hur jag var förut. jag hatar mig själv för att jag inte kan, för det är så himla töntigt. har varit hos psykologer och sånt. men det går inte.
    Jag kunde inte ens sova i min egen säng. Jag kände mig otrygg där. Jag var alltid orolig i min säng. Eller, jag var orolig vart jag än sov. Det var väldigt jobbigt.
    jag med!! sov på en madrass på mamma och pappas golv jättelänge... nu älskar jag min säng, verkligen. det är det enda stället på jorden där jag känner mig trygg.
    jag sov på madrass på mammas och pappas golv tills jag var yp 4!!
    och jag typ tills jag var sex-sju-åtta.... eller jag började med det då. och slutade.
    Sofia
    Sofia
    Räka


    Antal inlägg : 36
    Join date : 10-02-05

    5 saker ingen visste om dig - Sida 2 Empty Sv: 5 saker ingen visste om dig

    Inlägg  Sofia sön feb 07, 2010 7:40 pm

    micaela skrev:
    Sofia skrev:
    micaela skrev:Jag är otroligt rädd för att göra mina föräldrar upprörda, har även svårt att prata med dem och fråga de saker även fast saken som jag ska fråga är hur närdig som helst.
    Båda mina föräldrar kommer från och är födda i Finland och jag kan nästan flytande finska, fast jag är förstås född i Sverige.
    Jag heter Elina Micaela *efternamn* men Micaela är mitt tilltals namn. Men när alla får reda på det så frågar de "Vadå? Ska jag kalla dig Elina?"
    På senare tid så gillar jag inte att få presenter, jag vet inte hur jag ska reagera när jag får de.
    För lite mer än ett halvår sedan så fick jag en black-out, det är enda sättet som jag kan beskriva det på. Jag kommer inte ihåg ett halvår av mitt liv och jag har aldrig vågat säga de till någon, förutom på internet. Förstås. Det här är även anledningen till att jag slutade på basket, jag mådde så dåligt att jag flera gånger fantiserade om hur bussen på väg till träningen skulle krocka och att jag skulle hamna i koma. Det sista har jag aldrig vågat säga förut. Och på senare tid har jag fått samma känsla igen, som om jag inte orkar befinna mig på denna värld.

    va!!! det visste inte jag. usch vad läskigt. verkligen. men.. dina vänner måste ju ha märkt att du inte mindes något? usch )):
    Nej alltså, det märktes inte så tydligt för alla dagar var likadana. Jag kom på det själv då jag klev ut ur en biograf och hade ingen aning om vad filmen hette, handlade om och vilka skådespelare som var med. Ehm. Ja, och när jag tänker tillbaks på det halvåret så är det typ *shalalalala, inga minnen alls*
    men!! vet du varför?!
    micaela
    micaela
    Liten och söt


    Antal inlägg : 18
    Join date : 10-02-06

    5 saker ingen visste om dig - Sida 2 Empty Sv: 5 saker ingen visste om dig

    Inlägg  micaela sön feb 07, 2010 7:41 pm

    Sofia skrev:
    micaela skrev:
    Sofia skrev:
    micaela skrev:Jag är otroligt rädd för att göra mina föräldrar upprörda, har även svårt att prata med dem och fråga de saker även fast saken som jag ska fråga är hur närdig som helst.
    Båda mina föräldrar kommer från och är födda i Finland och jag kan nästan flytande finska, fast jag är förstås född i Sverige.
    Jag heter Elina Micaela *efternamn* men Micaela är mitt tilltals namn. Men när alla får reda på det så frågar de "Vadå? Ska jag kalla dig Elina?"
    På senare tid så gillar jag inte att få presenter, jag vet inte hur jag ska reagera när jag får de.
    För lite mer än ett halvår sedan så fick jag en black-out, det är enda sättet som jag kan beskriva det på. Jag kommer inte ihåg ett halvår av mitt liv och jag har aldrig vågat säga de till någon, förutom på internet. Förstås. Det här är även anledningen till att jag slutade på basket, jag mådde så dåligt att jag flera gånger fantiserade om hur bussen på väg till träningen skulle krocka och att jag skulle hamna i koma. Det sista har jag aldrig vågat säga förut. Och på senare tid har jag fått samma känsla igen, som om jag inte orkar befinna mig på denna värld.

    va!!! det visste inte jag. usch vad läskigt. verkligen. men.. dina vänner måste ju ha märkt att du inte mindes något? usch )):
    Nej alltså, det märktes inte så tydligt för alla dagar var likadana. Jag kom på det själv då jag klev ut ur en biograf och hade ingen aning om vad filmen hette, handlade om och vilka skådespelare som var med. Ehm. Ja, och när jag tänker tillbaks på det halvåret så är det typ *shalalalala, inga minnen alls*
    men!! vet du varför?!
    Ähm, jag har mina aningar... haha.
    dinosauriepetra
    dinosauriepetra
    Penna


    Antal inlägg : 54
    Join date : 10-02-06
    Ort : Nere!

    5 saker ingen visste om dig - Sida 2 Empty Sv: 5 saker ingen visste om dig

    Inlägg  dinosauriepetra sön feb 07, 2010 9:29 pm

    - Jag är hemligt småkär i Legolas fast jag småhatar honom lite.
    - Jag diggar Mozart och Beethoven och klassisk musik.
    - Jag är busig. Jag limmar ihop saxar i skolan, knyter ihop skåp, knyter en rosett runt en symaskin, klipper sönder papper och lägger det på marken utan att plocka upp det sedan, osv. Och lägger brödsmulor i Erikas säng, och spottar på hennes säng, spiller cola i hennes säng, är satanist, pekar fuckyou på folk i smyg, och pekar fuckyou åt folk som John Constantine.
    - Säger godnatt åt alla mina idoler innan jag släcker lampan och ska sova. En i taget. Först alla Beatlar, sedan Zekk, sedan Legolas, sedan Keanu Reeves, sedan Pippin. Eller så tar jag Keanu Reeves före Pippin. Men annars i den ordningen.
    - Jag hatar talet fyra, det är ondsint och bör inte finnas. Jag gör allt tre gånger. Två är också dumt. Jag häller tre sockerskedar i kaffet, ALLT gör jag tre gånger. Eller sex gånger.
    - Jag har 666 i mitt nummer!
    - Dessutom hatar jag starkt ljus, jag älskar mörker och trivs inte när det är en stark tänd lampa, men däremot älskar jag dagsljus såklart.
    Barro
    Barro
    Rakapparat


    Antal inlägg : 206
    Join date : 10-02-05
    Age : 105
    Ort : Jetehemligt!!!

    5 saker ingen visste om dig - Sida 2 Empty Sv: 5 saker ingen visste om dig

    Inlägg  Barro mån feb 08, 2010 3:01 pm

    Ni kanske vet om ni har minne

    · Jag har ADHD och Asperger Syndrom
    · Jag älskar kuber i olika former och grejer c:
    · Förut tog jag sprutor varje vecka
    · Jag ska till Thailand i december!!!!
    · Jag orkar ofta inte göra läxan för jag kan det redan :<
    dinosauriepetra
    dinosauriepetra
    Penna


    Antal inlägg : 54
    Join date : 10-02-06
    Ort : Nere!

    5 saker ingen visste om dig - Sida 2 Empty Sv: 5 saker ingen visste om dig

    Inlägg  dinosauriepetra mån feb 08, 2010 4:46 pm

    dinosauriepetra skrev:- Jag är hemligt småkär i Legolas fast jag småhatar honom lite.
    - Jag diggar Mozart och Beethoven och klassisk musik.
    - Jag är busig. Jag limmar ihop saxar i skolan, knyter ihop skåp, knyter en rosett runt en symaskin, klipper sönder papper och lägger det på marken utan att plocka upp det sedan, osv. Och lägger brödsmulor i Erikas säng, och spottar på hennes säng, spiller cola i hennes säng, är satanist, pekar fuckyou på folk i smyg, och pekar fuckyou åt folk som John Constantine.
    - Säger godnatt åt alla mina idoler innan jag släcker lampan och ska sova. En i taget. Först alla Beatlar, sedan Zekk, sedan Legolas, sedan Keanu Reeves, sedan Pippin. Eller så tar jag Keanu Reeves före Pippin. Men annars i den ordningen.
    - Jag hatar talet fyra, det är ondsint och bör inte finnas. Jag gör allt tre gånger. Två är också dumt. Jag häller tre sockerskedar i kaffet, ALLT gör jag tre gånger. Eller sex gånger.
    - Jag har 666 i mitt nummer!
    - Dessutom hatar jag starkt ljus, jag älskar mörker och trivs inte när det är en stark tänd lampa, men däremot älskar jag dagsljus såklart.
    Jag puttar upp!
    Dimen99
    Dimen99
    Räka


    Antal inlägg : 33
    Join date : 10-02-06
    Age : 29

    5 saker ingen visste om dig - Sida 2 Empty Sv: 5 saker ingen visste om dig

    Inlägg  Dimen99 mån feb 08, 2010 5:46 pm

    TokiPoki skrev:
    Dimen99 skrev:fem saker som ni inte visste om miss Dimen..

    -Jag sitter vid dator från det jag kommer hem tills det att internet dör. Sen pluggar jag.

    -Jag knarkar bilar (fats det nu har nått mitt öra att dom använder honlöss som färgningsmedel i dom.

    -Jag idrottar och har en jävla vinnarskalle.

    -Irl är jag tillbakadragen och vill inte öppna mig inför männskor.

    -Jag älskar gamla disney<3 (och även nya xD)

    vilken tur att jag är såååå bra på att öppna mig Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
    Men det är fan nått med dig som... uhm.. jag vet inte! x'']]
    Barro
    Barro
    Rakapparat


    Antal inlägg : 206
    Join date : 10-02-05
    Age : 105
    Ort : Jetehemligt!!!

    5 saker ingen visste om dig - Sida 2 Empty Sv: 5 saker ingen visste om dig

    Inlägg  Barro mån feb 08, 2010 5:54 pm

    Barro skrev:Ni kanske vet om ni har minne

    · Jag har ADHD och Asperger Syndrom
    · Jag älskar kuber i olika former och grejer c:
    · Förut tog jag sprutor varje vecka
    · Jag ska till Thailand i december!!!!
    · Jag orkar ofta inte göra läxan för jag kan det redan :<
    Och en till.
    · Jag är sjukskriven, igen >.<
    micaela
    micaela
    Liten och söt


    Antal inlägg : 18
    Join date : 10-02-06

    5 saker ingen visste om dig - Sida 2 Empty Sv: 5 saker ingen visste om dig

    Inlägg  micaela mån feb 08, 2010 6:47 pm

    Kör fem till, bara för att.

    Jag stör mig på sådana som inte sjunger fint men sjunger ändå, även fast jag gör det själv med jämna mellanrum.
    Det går ADHD i min släkt på pappas sida och det är - vad jag tror - bara min familj som sluppit undan syndromen.
    Ibland får jag tankar om att jag inte har utfört tillräckligt mycket i livet, då får jag små ryck. T.ex. den gången då jag "behövde" bli känd.
    Mina planer inför framtiden ändras lika ofta som människor byter underkläder, det frustrerar mig.
    Jag vill ha en systemkamera (men jag vet inte vilken, hjälp?) och en rosa glittrig moped. Systemkameran ska jag spara till själv och mopeden ska jag fråga pappa om, om jag nu vågar.
    ausci
    ausci
    Liten och söt


    Antal inlägg : 23
    Join date : 10-02-06

    5 saker ingen visste om dig - Sida 2 Empty Sv: 5 saker ingen visste om dig

    Inlägg  ausci mån feb 08, 2010 6:53 pm

    Jag känner mig jävligt stressad i sjuan, det visste ni inte va (;
    Jag sitter vid datan när jag komemr hem och glor på msn- och ingen är typ inne ändå.
    Jag hatar kort hår på mig och ändå klippte jag mitt långa, mörkbruna hår mer än 15 cm kortare förra veckan. buhu .
    Jag vill vara kortare och smalare.
    Jag har prov imorrn och jag orkar inte plugga & jag tycker att djur.nu sugeeeer.
    Kennifer
    Kennifer
    Lax


    Antal inlägg : 120
    Join date : 10-02-04
    Age : 26

    5 saker ingen visste om dig - Sida 2 Empty Sv: 5 saker ingen visste om dig

    Inlägg  Kennifer mån feb 08, 2010 7:52 pm

    micaela skrev:Kör fem till, bara för att.

    Jag stör mig på sådana som inte sjunger fint men sjunger ändå, även fast jag gör det själv med jämna mellanrum.
    he.....he.....he......
    HannaiY
    HannaiY
    Penna


    Antal inlägg : 56
    Join date : 10-02-07
    Age : 26
    Ort : Det är grått, och alla är sura :/

    5 saker ingen visste om dig - Sida 2 Empty Sv: 5 saker ingen visste om dig

    Inlägg  HannaiY mån feb 08, 2010 10:50 pm

    • Ehu..
      Jag har alltid varit väldigt blyg, många gillar att säga "Du pratar aldrig, du är typ så blyg."
      Jag stör mig extremt mycket på det, och mördar nästan personerna i tankarna x)

    • Jag hakar upp mig på saker jag är dumt och irriterande och kan inte sluta prata om det.

    • Jag är alltid avundsjuk på andra sociala människor som har många vänner och är populära.

    • Jag hatar tivolin, jag får panik så fort jag ser ett.
      Det är bara uchligt, alla skrik och folk överallt D:

    • Jag är beroende av musik, jag lyssnar nästan alltid på Ipod, jag kan bli helt fast i vissa låtar <3 Jag har en Ipod Nano .(femte generationen)
    TokiPoki
    TokiPoki
    Hajmat


    Antal inlägg : 179
    Join date : 10-02-06
    Age : 101

    5 saker ingen visste om dig - Sida 2 Empty Sv: 5 saker ingen visste om dig

    Inlägg  TokiPoki tis feb 09, 2010 7:52 pm

    Dimen99 skrev:
    TokiPoki skrev:
    Dimen99 skrev:fem saker som ni inte visste om miss Dimen..

    -Jag sitter vid dator från det jag kommer hem tills det att internet dör. Sen pluggar jag.

    -Jag knarkar bilar (fats det nu har nått mitt öra att dom använder honlöss som färgningsmedel i dom.

    -Jag idrottar och har en jävla vinnarskalle.

    -Irl är jag tillbakadragen och vill inte öppna mig inför männskor.

    -Jag älskar gamla disney<3 (och även nya xD)

    vilken tur att jag är såååå bra på att öppna mig Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
    Men det är fan nått med dig som... uhm.. jag vet inte! x'']]

    JA JA JA !??!?!? Very Happy
    micaela
    micaela
    Liten och söt


    Antal inlägg : 18
    Join date : 10-02-06

    5 saker ingen visste om dig - Sida 2 Empty Sv: 5 saker ingen visste om dig

    Inlägg  micaela mån feb 15, 2010 8:40 pm

    - Jag tycker att killar är som finast då de är morgontrötta, är musikaliska och har ärr någonstans på kroppen. Helst på överkroppen så att man röra vid det med jämna mellan rum.

    Åh. nu blir jag alldeles till mig.
    lillberra
    lillberra
    Noob


    Antal inlägg : 3
    Join date : 10-02-05

    5 saker ingen visste om dig - Sida 2 Empty Sv: 5 saker ingen visste om dig

    Inlägg  lillberra mån feb 15, 2010 11:12 pm

    - Jag är kortast i hela åttonde klass på min skola.........................(och är dessutom kortare än hälften sjuorna)
    - Jag älskar att laga mat.
    - Jag kan vara otroligt lättirriterad ibland. Kan störa mig så sjukt mycket på att någon tillexempel biter på naglarna, eller bara gör en liten irriterande rörelse med fingrarna.
    - När jag är koncentrerad eller trött så gör jag korvar i mitt hår som ibland brukar resultera i jobbiga tovor.
    - Jag har fått MVG på alla engelska-prov, MVG på alla engelska-uppsatser, alla rätt på alla engelska glosförhör, samt fick jag MVG i uttal och på engelsk grammatik men ändå fick jag bara VG i ämnet för att läraren inte gillar att dela ut MVG.
    Berit
    Berit
    Räka


    Antal inlägg : 35
    Join date : 10-02-06
    Age : 28

    5 saker ingen visste om dig - Sida 2 Empty Sv: 5 saker ingen visste om dig

    Inlägg  Berit tis feb 16, 2010 5:01 pm

    - Jag tror seriöst att jag är Guds utvalda. även fast jag inte är religiös.
    - Jag hatar folk med fördomar även fast jag har det själv hoho.
    - Jag vill alltid tycka tvärtom än alla andra. "Åh jag älskar mjölk<3" "Åh jag med!!" "Nej förfan vad säger jag, mjölk är asäckligt."
    - "Vissa barn bär på en stor hemlighet"-reklamen förändrade mitt liv hurr.
    - Jag använder min kropp som ett skissblock. (Y)
    HannaiY
    HannaiY
    Penna


    Antal inlägg : 56
    Join date : 10-02-07
    Age : 26
    Ort : Det är grått, och alla är sura :/

    5 saker ingen visste om dig - Sida 2 Empty Sv: 5 saker ingen visste om dig

    Inlägg  HannaiY tis feb 16, 2010 7:38 pm

    Jag klarar inte av att ha en egen åsikt, andra får alltid bestämma åt mig.
    Och om någon älskar något som jag inte gillar, vågar jag inte säga vad jag tycker.
    Barro
    Barro
    Rakapparat


    Antal inlägg : 206
    Join date : 10-02-05
    Age : 105
    Ort : Jetehemligt!!!

    5 saker ingen visste om dig - Sida 2 Empty Sv: 5 saker ingen visste om dig

    Inlägg  Barro mån feb 22, 2010 4:16 pm

    · Jag blev typ plötsligt förkyld idag D:<
    · Jag kom hem igår
    · Jag är trött
    · Jag har börjat varje mening på jag på denna listan (det kanske ni visste, men ändå?)
    · Förutom denna dådå..

    Sponsored content


    5 saker ingen visste om dig - Sida 2 Empty Sv: 5 saker ingen visste om dig

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: sön maj 12, 2024 10:48 am